Rumah Terbuka Raya Aidilfitri.

Assalamualaikum & hello :)

Haii, awok semua.. apa khabar ? 
Ada sihat kah ? haha *sedikit gedik. sorry T.T
Hari nii aku dan keluarga p Stadium Darul Aman, Kedah. 
P makan free. Semangat dakk kami ? haha..
Saja nak cuba tengok suasananya macam mana. 
Apa yang aku boleh kata, macam org kat Etophia. *betul dak spelling ?
Sebab apa aku kata macam tu ? 
Ha laa.. pakat berebut nak amek makan.
 Cuba beratur. Ni takk, berebut-rebut dalam cuaca yang panas pulak tu.
 Overall, okay lah. Dapat makan macam-macam semalam. 
Aku makan sikit ja sebab dah kenyang kena sepinggan nasi :p
Ayah & ibu makan banyak hooo :D haha.

Okay lah, enough of bebelling :p Tgk sikit gambaq laa nah :)

Saya nampak Beliau depan mata sayaa :)
Kesian PM, merah muka-muka sebab cuaca panas.

Again, meet Farisha.
Waktu ni lepas dah makan semua, p rehat sat kat taman.
*blog aku mmg banyak muka budak nih kan ? haha,, biarlah, blog sayaa :p


Tu ja gambaq yg aku nak boh. haha.. Suruh hampa layan gambaq macam gambaq banyak kan ,, haha.
k, jumpa lagi..

Bhai ~

Oh, yeah.. Happy birthday, Malaysia ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka !


Days left to meet Mr.  UPM : A day :(






Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*