Belasan yang terakhir.

Assalamualaikum & hello people ;)

Alhamdullilah, semalam cukup lah umur aku 19 tahun. Belasan yang terakhir. Terasa lain macam je bila sebut macam tu.. Ayat tu datang dari Ciken, kawan waktu dekat MRSM dulu. Dia wish birthdayy aku dengan terselitnya ayat tu. Lepas baca ja ayat tu, tiba-tiba aku rasa lain. 
Terlintas di fikiran, Ya Allah, belasan terakhir dah ? Cepatnya masa berlalu. Tak muda dah aku. *hahaha.. Kena berfikiran secara lebih matang lepas nii :D

Yeahh, birthday kali nii aku still bukan dekat rumah. Di perantauan jugak.. #cehhh --'
Tahun lepas dekatn PALAM, tahun ni dekat UPM . Tahun ni rasa kelainan sikit. Sebab kebanyakkan yang wish birthday aku adalah orang yang aku baru kenal. Terasa unik laa :) .. 
Ramai kawan-kawan yang wish dekat sini. Tak lupa daat sapuan bedak yang wangi lagi harum dari roomates :') .. Thank youu shamsinar & puteri yang membuatkan malamku wangi lebih dari biasa :) 
 Dan tahu takk ? Aku dapat hadiah lain drpd yg lain birthdayy kali ni taww..  
Suntikan HPV yawwww ~ *sambil tunjuk tempat kena cucuk.

Memang tak kan lupa la kan birthday kali ni.. Untuk awok-awok yg perempuan tuh, dah ambil ke belum ? suntikan tu ?kalau belum, g amek cepat.. T tak leh kahwin.
. *abang syafikk yang kataaaa :p ..saya dah boleh kahwin.. haha ..gedik benor !

btw, 

Terima kasih untuk semua yang wish birthday aku. Ramai, so tak leyh nak mention sorang-sorang lah.. Tapi yang pasti, aku appreciate sangat-sangat :') 

Special thanks to : Ayah, ibu & adik-adik yang menjadi orang yang terawal wish birthdayy.. Kakak sedih tak dapat berada di samping hampaa :'( 
*Air mata tup tap tup tap jatuh.. haha


Rasanya tu saja buat masa nii.. Moga jumpa di lain entry. INSHAALLAH :) 

p/s : Minggu ni aku kelam kabut daftar kursus... Gugur, tambah, gugur, tambah. tu je lahh --'








Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*