Alhamdullilah, Ya Allah ! At last.

Assalamualaikum & Salam Ramadhan :)
Agak lama tak jenguk blog. 
Mungkin kekurangan idea dan busy dengan aktiviti seharian. 
Straight to the point ! 
Pastinya sekarang ni bebudak ex-matrikulasi, ex-asasi dan seangkatan dengannya mesti tengah kalut nak isi JPA kan ? 
Ya laa, sampai jammed laman web tu.
 Hal ini menunjukkan betapa ramainya yang  serbu laman web tersebut. *skema.. 
Memang menguji kesabaran. 
Aplikasi tu start buka 6 ogos dan bayangkan, 
9 0gos baru aku selesai buat.
 Alhamdullilah. Aku bersyukur sangat-sangat.
 Akhirnya , aku dapat sent permohonan aku tu. 
Semua tuu berkat aku dok tekan refresh banyak2 kali.
 taip benda yang sama berulang kali
Buka page yang sama berulang kali. 
Semua tuu memerlukan kesabaran & usaha.
 Berkat bulan Ramadhan mungkin. 
Allah balas kesabaran aku. 
Alhamdullilah :) 
Hope semua yang aku dah sent tuh dah tak memerlukan aku kemaskini.

Semoga permohonan NURFATIN BINTI RUSLAN diluluskan. Amin, amin, amin :)

Okay, mahu tidur. assalamualaikum :)




Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*