#No Title

Assalamualaikum & hi :)
Ntah apa angin aku malam ni *err, pagi dah kot. 
terasa nak update blog.
Terasa diri ini bagaikan nak meluahkan sesuatu tapi 
tidak tahu ke mana harus di lemparkan *ceh, ayat..poyosss
Justeru, blog menjadi pilhan hati untuk aku melemparkan segalanya --' *gilaa puitis.heh.

Sekarang dah hujung bulan Julai. 
Tak lama lagi, diri ini bakal menjejakkan kaki ke universiti. 
Yeahh, terasa streesss*gaya Gally~~ 
bila memikirkan pelbagai perkara yang perlu di lakukan. 
Bertambah pening bila memikirkan yuran yang perlu di bayar.
 For sure, aku akan bimbang. Kesian dekat ayah & ibu.
 Kena cari duit nak bagi anak daranya sambung belajar.
 Untuk aku yang hanya anak pesara tentera,
 yuran sebanyak RM2000++ memang akan bimbang pasal ni.
 Lain lah kalau aku anak seorang doktor, CEO syarikat or apa-apalah. 
Tapi, diri ini bersyukur dengan segala-galanya yang aku miliki hari ni. :)



                                                  Aku miliki ayah & ibu yang super awesome..
 yang ada saja jalan dalam menyelesaikan sesuatu yang berlaku. 
*semestinya dengan izin DIA kan ? :) 
Adik-adik yang banyak meningkatkan kesabaran aku,
 yang berjaya buat kakak mereka macam kanak-kanak ribena kadang-kadang
 dan selalu buat aku ketawa macam orang gila 
:D 

Semua sedia maklum, sekarang bulan Ramadhan.
 Memang saat yang dinanti-nantikan semua. 
Nak berbuka dengan family, sahur dengan family kan ? 
Alhamdullilah, tahun ini, aku dapat lalui semua tuu.
 Tapi, hanya hari pertama puasa aku dapat lalui semua tuu dalam complete family. 
Start hari ke-2, dah incomplete. 
Ya lah, sorang balik Perak, sorang balik Kubang Pasu
*kat Kedah, kalau hang taktiawww..hehe ..
Takpa lah, 
at least, ada ayah, ibu n 2 orang lagi adik-adik comel yang teman kan :)
Alhamdullilah :')
Add caption
Cukup lah setakat ini diri ini melalut. Assalamualaikum :)


p/s : Ntah kenapa aku tulis semua ini ?--'

Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*