Overseas.


Assalamualaikum & hi :)

Post kali ni just nak update pasal seorang lagi sahabat 
aku yang merantau di negara orang untuk menuntut ilmu.
 Kali ni Russia. 
Before ni, ramai kawan-kawan yang fly pergi Egypt. 
But this time, different from others.
Aku tabik springgg *sambil buat gaya.. 
dekat semua yang p study overseas nii.
 ya laa, mereka antara yang kuat & tabah lagi berani 
pergi negara orang untuk melanjutkan pengajian. 
Negara orang, lain bahasanya, lain budayanya. 
Tapi, mereka berani untuk hadapi semua tuu.
 Untuk aku, belum lagi kot untuk semua tu. 
Ya laa, di negara sendiri pon aku tak stabil lagi nak hidup sorang-sorang.
 Ini pulak nak study negara orang. 
Memang aku taak ready laa. *cukup aku mengarut.


Btw, good luck untuk Faizul yang dah pon selamat fly pukul 8.00 mlam semalam.
good luck dekat sana nanti. 
Jaga diri, jaga hati & jaga iman :)
yeaahh, memang kita kenal macam-macam tuu ja. 
Tapi, bila dah kata kawan, kawan selamanyaa. 
Bila dengar kawan-kawan nak fly, rasa sedih pulak. 
Tak tahu sebab apa.. maybe terharu kott.. haha

*bajett dia baca apa yang aku tulis nii.. :D
Cukup untuk kali ini.
Assalamualaikum :)

Thanks anda sebab sudi baca :)

4 comments:

Unknown said...

campak aten dekat india baru tahu...boleh idup ke tidak gamaknya~haha

FR said...

haaa, jangan. mesti takkkk
:D

eR said...

duduk dkt palam pun rase cm dh duk kt oversea..xpyh pergi jauh2 la...=)

FR said...

betul tuuu. maybe buat masa sekarang, Malaysia di hatiku :)

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*