hobi baru :)

Assalamualaikum :) 

Agak lama laa kan tak update blog. 
Busy sikit 
*acehh..padahal tak tau nak post ape..puihhh..
Sekarang nii aku da jumpa da hobi baru untuk di isi sepanjang cuti nii..

jeng..jeng..jeng.. :)


baca novel laa..hihihi..
baru beli novel nii..
yang menarik minat aku untuk beli novel nii adalah disebabkan penulisnya.
HLOVATE :) 
*i love you..hehe :) 
tengok je nama Hlovate, terus aku semangat nak beli buku nii.
Selain tu, covernye jugak unik.. 
mungkin dah ramai yang dah baca buku nii kan,
 aku je yang tak up-to-date..tapi,peduli apa aku..hihihi..
apa hobi terbaru korang ? 
share laa..
*hihii..sibuk je :)

kBHAI~



Thanks anda sebab sudi baca :)

8 comments:

Syahirah Samsudin said...

cehh..aku ingat apa la..sengal aku dengaq nma *novel..baca kamus dewan lagi bes..hehe..jgn bwk p palam sudahh...panas kang aku nnt..semua kwn bek aku suka novel..ape ke he nya..tapi..aku xkn trpengaruh..eee..mmbebel pulak.mcm tulis blog plak

Syahirah Samsudin said...

u know me...colecting keychains..haha..

SiBo_OdaKeciK:D said...

betoi2 ,ag kan dok baca buku ilmiah jew..ngee~ ag beli lah ,bole kata semua buku dya aku baca dah:)

fatin ruslan :) said...

syahirah samsudin :

tak leyh panjang lagi kaa hang nak tulis,,aduyaaiiii...

budak kecik :

waaa..untung laa da baca semua,, :)

Akif said...

contengan jalanan sangat best. Hlovate! :D

fatin ruslan :) said...

yeah, best :) sangat enjoy membacanya :)

Nurul Syafikah Bakar said...

for me k-popping in youtube...kikiki<3<3<3

fatin ruslan :) said...

haha,,yeah ! i know :)

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*