bosan :)

Assalamualaikum :)

hye, lamakan aku tak jenguk blog ni.. :) 
bukan tak de masa, just tak berkesempatan je nak jenguk :)*alasan
okay, entry kali nii aku nak update waktu aku & kawan2 jalan2 after final exam 1,,
da lama da sebenarnya. ad laa seminggu yang lepas kot.hee..
baru nak update kaa..sengal~ 
habis je final exam,
 esok tu kiteorang terus keluar jalan2..*orang habis exam ramai balek,kiteorang keluar,,hee..

kiteorang decide nak g klcc..kebetulan kawan ak,*syahirah samsudin ..excited sangat nak g sana. 
so, kiteorg g jalan2 kat sana laa.. 
nak g sana dari uitm jauh jugak kot. bayang kan, nak g klcc tuh, kena naik 4 pengankutan awan. 
first, kena naik bas dari uitm puncak alam sampai laa dekat depan uitm shah alam.
*lebih kurang area tuu laa..then, tukar bas pulak ambik bas U80 *kalau tak silap aku..
 untuk g kl sentral, sampai kl sentral, kena ambik monorail pulak sampai hang tuah. 
Then, naik lrt g masjid jamek...
after that, amek putra lrt pulak..jauh jugak laa kan.. *bagi aku laa :) ..
sampai klcc,isi perut dulu laa kan.. lapar kot dari pagi tuu tak makan, 
dengan perjalanan yang jauh,,hee,,
kalau nak cerita dari awal sampai habis,
 memang panjang laa post aku nii..apa kata gambar menceritakan segalanya :) okay !


*makan-makan :)


*kecik & ika pilih untuk makan mcD :)


*we love mirror :)




cik nad :)
*okayy ,,aku macam nak berkungfu ! :D








si kecik & ika :)
*0kayy,,comel kan kawan2 saya :)
*sebenarnya, banyak lagi gambar. tapi cukup laa takat ni je,banyak sangat t entry   panjang.okay :) tu je.

*kalau suka bagus laa . tak suka lantak laa..bluuekk :p
          *byebye :)





Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*