hari yang TERsangat lah bosan !

assalamualaikum :)
hui..korang ! hari ni bosan sangat.maklum laa cuti kan.tapi tu laa..tak tau nak buat ape.. :|
hadap buku je la..sampai nak termuntah kot ..huu~..
hari ni, famili kakak syahirah a.k.a kecik datang..gile laa best kan .. :)
dapat jumpa family..rindu pulak aku kat family aku..huuu~ :'(
sabar je la kan. ape boleyh buat..
kakak kecik bawakkan die laptop..so,sekarang saya sedang berBLOGGING dengan laptop beliau laa,,haha,, 
laptop aku tengah on the way lagi..so, terpaksa laa buat muka tak malu meminjam,, :|..
k laa..cukup untuk hari ini.. :) 


*sahabat saya dunia akhirat..*

*<3 syahirah samsudin *
*<3 shahirah shafie *
p/s : sorry .. ambil gambar tak bagi tawu.. >,<






Thanks anda sebab sudi baca :)

2 comments:

Shiema Sufian said...

sumpah weyh. aku rindu gila budak maktab weyh.

FR said...

aku pon rindu jugak weyyhhh :'( engat kenangan dulu.dulu.. :)

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*