Debaran.

Assalamualaikum.

Agak lama aku tak update blog nii kan ? *rindu sangatt..hihi
Okay, aku berdebar. 
Rasa macam nak luruh hati nii, 
bila tadi aku tengok kat facebook, 
budak-budak group waktu Asasi dulu 
dok heboh-heboh kata result keluar 27 April 2012 yang bersamaan hari Jumaat
next week weyyyhhh.. --'
Aku takut sangat. 
Aku harap result kali nii lebih baik dari sem lepas. 
Sebab result dari Asasi nii nak guna untuk sambung degree. 
Huuuu~ takutnyaa.. 
Aku rasa, tuu je lah yang aku nak story kat sini,, 
menaip nii pon, 
membuatkan lup dup,lup dup hati aku nii lebih laju..*biology :)
Sekian.
 Assalamualaikum.



P/s : Aku rasa aku patut relax saja dan banyakkan berdoa. Bukan takut-takut kan ? Kalau Allah dh tulis macam tuu yang terbaik untuk kita, kita patut terima & tawakal je, betulkan ?

KBHAI~

Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*