Kesian, encik tikus !

Assalamualaikum :)

Korang ! buat apaa tuu.. *gedik pulak..
Okay, hari nii aku tengok tikus dibedah..ye laa..for kelas bio. 
Aku tak bedah pon tikus tuu..
Tapi, sahabat-sahabat saya yang tersayang yang buat 
* niat dihati, nak buat..tapi tak kesampaian..kesian kan ? =,='
Kitaorang vote untuk tentukan sape yang layak untuk bedah tikus tuu.. 
Selepas main lat,tali lat lali la tamplom, 
aku awal-awal lagi kena reject untuk bedah tikus tuuu..
sadis weyy ! Tapi tak pe laa..at least merasa untuk touch2 sikit tikus tuu..
Aku dapat tugas untuk lukis. 
Minggu before nii pon kena lukis jugak..
So, redha je laaaa...
Hari ni, dapat laa tengok organ-organ dalam badan tikus tuu.. 
Serius comel kottt :)
Kasihan jugak dengan Encik Tikus tuu kan,
 tapi apakan daya, niat nak belajar..Kena buat jugak laa kan ?

*tikus putih laa yang kiteorang guna untuk experiment tadi..

#sorry, gambar dalam lab tadi tak boleh tunjuk.. Nanti miss marah :)

p/s : cepat laa masa berlalu.. Nak jumpa ibu nii :'(

BHAI ~

Thanks anda sebab sudi baca :)

No comments:

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*