berdebar*

Assalamualaikum :) 

Hai korangggg.. lama tak jenguk blog nii kan.

Okayy , tak nak mengarut panjang-panjang..
Hari nii dah masuk 27 Oktober 2011.
Lebih kurang dalam seminggu lagi,
 result exam sem 1 hari tuuu insyaallah akan keluar..
SERIUS ! berdebar gilaa laaa habaq hang ! ..
hopefully, semuanya okaayy laa..
aku nak sambung lagi untuk sem 2 ...huwaaaa ! 
doakan lah aku lulus dengan cemerlang okayyy..
setakat nii saja..

*thanks korang :)


sayanggggg koranggg <3

*kBHAI~

Thanks anda sebab sudi baca :)

16 comments:

Medulla :) said...

doa banyak2 :)

fatin ruslan :) said...

insyaallah..doakan aku sama :)

Syahirah Samsudin said...

dubdab2 la aten...

fatin ruslan :) said...

taw tak paa..aku takut gilaaaaaa !
:'(

Medulla :) said...

ampa result nak kuar dah.
aku exam pun xstart2 lg ni.
haha

fatin ruslan :) said...

haha..okayy laa tuu ada peluang lagi nak buat yang terbaekkk !
aku nii kena pasrah jaa laa..
tawakal :)

Medulla :) said...

bagus tu.
pasrah dan tawakkal.
nnt dpt result story2 la ye.
hehe

fatin ruslan :) said...

haha.insyaallah..kalau result elok, aku storyy morryy laa..kalau tak,,huhuhu.. lu pikir laa sendiri..ekekeke :D

Medulla :) said...

haha. xnak pikir sndiri.
insyaAllah elok punya.
apapun, mesti setimpal dgn usaha hg :)

fatin ruslan :) said...

auuchhh..kata-kata hang buat aku tambah gerun..wuwuwuwuw :D

Medulla :) said...

haha.
i wonder why ;D

fatin ruslan :) said...

haha..aku risau usaha aku tak setimpal kejayaan yang aku nakkkkk... wuwuwuwu :D

Medulla :) said...

Allah tahu apa yg terbaik untuk kita.

fatin ruslan :) said...

yesss :)

Nurul Syafikah Bakar said...

hehe...sori aq takda kedit so reply msj kt blog ang...aq ambik kt tumblr...result kluar bila???

fatin ruslan :) said...

ouh,,kna ad tumblr ke ? result keluar esok... :'(

*Copyright by Fatin Ruslan yang comot*